Sihirli kutu etkinliği

Sihirli kutu etkinliği

Eğlenerek öğren

Dokunarak bulma oyunu



Karton kutu yapımı

Eğlenerek öğrenme

Montessori ile eğitim

Bir ıslak mendil kutusunun altını önce koli bandıyla sağlamlaştırdım. Ağız kısmını yani kapağın ise ortasını açıp kenarları bantla sabitledim uygun bir hediye kutusuna geçirip bir kısa kenarda hediye paketinin fazlalık kısmını toplayarak paketi sardım. Sonra koli bandıyla paketin her yerini kapattım ki yaramaz minikler yırtmasin. En son ağız kısmına uygun boyutta keçe yapıştırıp falçata ile kesikler attım.

Bu etkinliğin amaçları;
Merak duygusu uyandırma,
Duyusal gelişimi destekleme
Akıl yürütme
Kaba motor becerisi


Ekstra ne ekleyebilirsiniz;
Sesli objeler kullanarak ne olduklarını çıkarmadan tahmin ettirebilir ya da farklı şekiller koyup o şekillerin bulunduğu kağıtla eşleştirmesi mi isteyebilirsiniz. Veya içerisinden istediğiniz nesneyi çıkarmasını isteyebilirsiniz ver bakmadan içeride kaç obje olduğunu sorabilirsiniz.. :) benim aklıma gelen bu kadar şimdilik gerisi size kalmış iyi eğlencelerrr .

Yorumlar

Popüler Yayınlar